0 800 30 32 10безкоштовно з телефонів у межах України

Контактні телефони

8 серпня 2017

Визначення гарантійності поломки інструменту

За першими трьома ознаками користувач самостійно або сервісний центр може визначити умови ремонту інструменту:

1. Це оригінальний інструмент (не підробка)? Чи є документи, що підтверджують купівлю та гарантійний талон?     ТАК  НІ

2. Інструмент знаходиться у гарантійному терміні експлуатації?     ТАК НІ

3. Інструмент, що надається в сервіс, в зібраному вигляді? Слідів самостійного вскриття інструменту немає (цілісність інструменту)?     ТАК НІ

 

Якщо на перші три пункти відповідь «ТАК»:

Попередньо гарантійний випадок ТАК 

 

Також, якщо у вас є додаткові питання по обслуговуванню, зателефонуйте нам за номером: (032) 232 19 42

 

Окрім цього, Ви можете залишити заявку на сервісне обслуговування.