0 800 30 32 10безкоштовно з телефонів у межах України

Контактні телефони

Який графік роботи магазинів/call-центру?

  • Call центр 0 800 30 32 10: працює з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00
  • Графік роботи магазинів: понеділок-п’ятниця 9:00-18:00, субота - 9:00-13:00

 

Як скасувати замовлення?

  • Скасувати замовлення можна за телефоном 0 800 30 32 10

 

Куди і як відбувається доставка?

  • Доставка можлива по всій території України. В залежності від замовлення, доставка може бути здійснена нашим транспортом або транспортними компаніями (Нова пошта, Делівері, ІнТайм, Автолюкс).
  • Умови доставки залежать від регіону. Усю необхідну інформацію можна уточнити у менеджера 0 800 30 32 10 або на сторінці Доставка нашого сайту.

 

Як оплатити товар?

Доступні такі способи оплати:

  • Безготівкова оплата рахунку (після попереднього повідомлення нам своїх реквізитів для виставлення рахунку)
  • Безготівкова оплата через систему Приват24
  • Готівкова оплата товару при отриманні у відділенні Нової пошти (+ комісія за зворотню доставку)
  • Готівкова оплата товару у нашому магазині
  • Безготівкова оплата через термінал у нашому магазині

 

Хто оплачує послуги транспортної компанії?

  • Послуги перевізника оплачує клієнт за тарифами встановленими перевізником, за винятком акційних пропозицій де вказана безкоштовна доставка.

 

Чи змінюється вартість товару якщо обрати оплату товару при отриманні?

  • Вартість товару залишається незмінною, проте потрібно додатково сплатити перевізнику комісію за опцію "зворотня доставка" (2% від вартості товару та вартісь самої доставки коштів). Розмір комісії можна уточнити у сервісі клієнтської підтримки кур'єрської компанії. 

 

Чи можна забрати товар самостійно?

Так, адреси наших пунктів видачі:

  • м. Київ, вул. Богатирська, 6а
  • м. Львів, вул. Городоцька, 224
  • м. Львів, вул. Сихівська, 30
  • м. Львів, вул. Промислова, 47а
  • м. Луцьк, вул. Рівненська, 76а
  • м. Івано-Франківськ, вул. С.Петлюри, 7б

.